Predajňa, ktorá nemá štýl, nemá ani budúcnosť. Dnešný trh nám ponúka obrovské množtvo rôznych obchod , tovarov a značiek. Ak chcete, aby bol práve váš obchod úspešný, dajte si záležať na tom, ako vyzerá.
Plánujete zariadenie predajne? Každý predajca túži po obchode, ktorý bude zariadený originálne, príjemne a najmä, prehľadne tak, aby vynikol ponúkaný tovar. Potešíme vás, existujú pravidlá, vďaka ktorým sa vám to podarí bez väčších problémov. Ako teda zariadiť obchod štýlovo a zároveň ušetriť aj priestor?
Chladiace zariadenia a chladiace vitríny spotrebujú najviac elektrickej energie v prevádzke. Ich hlavnou úlohou je úschova a chladenie nápojov či rôznych jedál, surovín a potravín. Prečítajte si niekoľko zaujímavých tipov ako si chladiacu vitrínu správne vybrať a ako sa o ňu vhodne starať.
Výzvou pre obchodníkov je poskytnúť nakupujúcim taký zážitok, ktorému sa nakupovanie online nevyrovná. Na to, ako zákazníci vnímajú vašu značku, má veľký vplyv vzhľad predajne vrátane osvetlenia.
Jeden zo spôsobov, ako zvýšiť ziskovosť svojej predajne, je navrhnúť také dispozičné riešenia, ktoré upútajú roztrieštenú pozornosť spotrebiteľov.
Vetranie v byte, dome, či v kancelárií je veľmi potrebné pre naše zdravie a zabezpečenie optimálnej vlhkosti . Štandardné vetranie oknami spôsobuje nemalé straty tepelnej energie.
Vzduchová clona je zariadenie, ktoré za účelom úspory energií vynaložených pri vykurovaní či klimatizovaní, vytvára vzduchovú bariéru pri vstupe do objektu.
V súčasnej dobe sa stáva klimatizácia v obytných priestoroch bežnou záležitosťou. Tak ako je nevyhnutné vykurovanie v zime začína byť nevyhnutné aj chladenie v letných mesiacoch. Zakúpenie a inštalácia klimatizácie je základný krok a túto službu je nutné zadať odbornej firme.
Spoločnými silami meníme vzhľad bežných a konvečných retailových priestorov na tak trocha unikátne. Nadčasový a originálny dizajn predajní sú základom úspešnej prevádzky a my Vám radi aj v tomto smere pomôžeme.
Najkrajšiu predajňu na Slovensku má COOP Jednota Krupina v Detve.
Ako šetrí moderný obchod elektrickú energiu? Po nákladoch na ľudské zdroje a prenájom priestorov, tvoria energie podstatnú časť výdavkov maloobchodných reťazcov. Potrebné je svietiť, chladiť, vykurovať aj vymieňať vzduch.
Existuje veľa vôní Vianoc. Starším zákazníkom sa Vianoce spájajú s vôňou mandarínok a pomarančov, na ktoré si v minulosti museli vystáť dlhý rad. Mladším Vianoce pripomína vôňa škorice, medovníkov alebo marcipánu.
Urobiť dobrý dojem je veľmi dôležité. Hlavným spôsob, ako tak urobiť, je sústrediť pozornosť na malé detaily. Vo všeobecnosti je to prvá vec, ktorú si zákazník všimne.
Významnou súčasťou slovenského maloobchodu sú predajne na vidieku. Majú svoju dlhoročnú tradíciu, atmosféru i zákazníkov. Väčšina z nich zmenila svoju podobu, zo zastaranej na modernú, funkčnú a energeticky úspornú predajnňu.
Úspešne máme za sebou ďalšiu konferenciu, ktorá sa konala 1.-2.10. 2019 v Trnave. Nosnou témou kongresu bolo: Aký bude mať dopad na maloobchod ukončenie predaja jednorazových plastov, či ako sa bude do praxe uvádzať zákon o zálohovaní PET fliaš a plechoviek.
Svetový deň úsmevu má priniesť ľuďom dobrú náladu. Na prvý októbrový piatok totiž pripadá Svetový deň úsmevu. Tento deň sa má stať zdrojom dobrej nálady a súčasne aj podnetom na odovzdanie dobrej dávky z nej ďalej, teda inému človeku, a to formou úsmevu.
V súčasnej dobe je téma ekológie často skloňovaná, pretože žiť ekologicky je cesta budúcnosti. Triedenie odpadu, recyklácia, obmedzenie jednorázových plastov, to všetko patrí medzi kľúčové opatrenia nášho státu.
Vôňa v predajni vytvára trvalú spomienku, ktorú si človek podvedome uchováva a tento čuchový vnem si pamätá. Pri nakupovaní, rovnako ako pri mnohých iných činnostiach, nerozmýšľame nad tým, či si vôňu ukladáme do pamäte alebo nie. Robíme to podvedome...
Dizajn nového supermarketu v Detve je inšpirovaný históriou a tradíciami, ktoré sú neodmysliteľnou súčasťou tohto malebného mestečka.
Svetový deň boja proti suchu a rozširovaniu púští patrí medzi významné svetové environmentálne dni pripomínané každoročne na podnet Organizácie spojených národov práve 17. júna
Ak podnikáte v maloobchode, iste uznáte, že vzťahy so zákazníkmi sú tie najdôležitejšie vo Vašom podnikaní. Na druhej strane sú aj najkrehkejšie. Ako zlepšiť komunikáciu vášho obchodu, aby zákazník vošiel do predajne a ideálne, aby sa do nej opakovane vrátil?
Je Vaše chladiace zariadenie hlučnejšie? Pozorujete vyššiu spotrebu elektrickej energie? Všimli ste si zníženie chladiaceho výkonu?
13. máj je Dňom tulipánov. Sú jedinečné, ihneď rozpoznateľné a so širokou škálou farieb a odrôd. Pôvodne bol kvet nájdený v Turecku a Perzii, kde hral významnú úlohu v umení a kultúre.
Stromy sú pre nás vzácnym darom, bez nich by sme neprežili, a preto majú tiež svoj deň. Ľudstvu pomáhajú tak, ako žiadna iná rastlina.
Úspešne máme za sebou ďalšiu konferenciu, ktorá sa konala 4. apríla 2019 v Bratislave. Nosnou témou boli praktické riešenia, ktore FUNGUJÚ.
Spoločnými silami meníme vzhľad bežných a konvečných retailových priestorov na tak trocha unikátne. Aj predajňa potravín môže vyzerať skvele a príjemne. Byť moderná, funkčná a úsporná.
Medzinárodný deň žien pripadajúci každoročne na 8. marec je medzinárodne uznávaný sviatok stanovený OSN k výročiu štrajku 40 000 newyorkských krajčírok v roku 1908.
Trendy v maloobchode pozostávajú zo štyroch trendov, ktoré budú najintenzívnejšie ovplyvňovať svet, v ktorom žijeme.
14. február sa niesol v znamení lásky Milióny predaných ruží v rôznych krajinách sveta, romantická večera, čokoláda, cukrovinky, špeciálne pohľadnice....
Spotrebitelia sú vyberaví. Preto Vaša predajňa musí zaujať pozornosť ihneď po vstupe. Ešte lepšie pred vstupom. Mnohé predajne preto do interiéru a na steny inštalujú veľkoplošnú grafiku, fotografie, ilustrácie alebo iné esteticky a vizuálne lákavé prvky, citáty a pod.
Deň komplimentov u nášho zákazníka
24. január sa niesol v znamení komplimentov. Nielen v tento deň, ale po celý rok by sme mali byť na seba dobrí a obšťastniť každý deň aspoň jedného človeka pekným slovom.
Súčasní zákazníci nakupujú všetkými zmyslami. Bolo by naivné myslieť si, že o finálnom výbere rozhoduje len kvalita výrobku bez ohľadu na obal, cenu alebo napríklad prostredie, v ktorom sa nakupujúci nachádza.
Mikulášská akcia u nášho zákazníka
Zorganizovanie Mikuláša u nášho verného zákazníka bolo pre nás cťou a zároveň aj potešením. Ako je to už zvykom, aj tento rok bol hlavným hosťom Mikuláš s anjelom :)
Novoročný večierok
Začiatok nového roka sa niesol v znamení dobrej nálady a hlavne zábavy. Opäť ďalšia skvelá vydarená akcia, na ktorej zároveň prebehla úspešná rekupitulácia starého roka a nové ciele do roku 2019.
Pre kvalitné a funkčné chladiace zariadenie je potrebné sa o neho aj starať. Stanovte si pravidelný plán údržby, starostlivosti o zariadenia. Zároveň Vám ponúkame tipy na úsporu energie.
Ako predĺžiť trvanlivosť potravín? Pomôže prekvapivo jednoduchá vec! Využite ozón, ktorý eliminuje šírenie a rast baktérií, húb, kvasiniek a vírusov.
Určite aj vy dobre poznáte staré známe príslove: Dobrá rada nad zlato. Aj pri vybavení predajne platí to isté. Preto máme pre Vás dobrý tip, ktorý Vám pomôže.
Už sa Vám stalo, že ste od klímy prechladli? Ak nie, určite ste o tom už počuli. Prechladnúť sa naozaj dá, hlavne ak ju nesprávne používame...
Nenechajte si újsť Majstrovstvá SR v plážovom volejbale v dňoch 28.-29. júl, či Východný pohár v tomto olympijskom športe v polovici júla (14.–15.7.), ktoré sa budú konať v mestskej časti Terasa - Košice
Aby Vám klimatizácia po zimnom oddychu fungovala spoľahlivo a neprekvapila vás v čase najväčších horúčav, myslite na servis už teraz. Starostlivosť o zariadenie netreba zanedbávať. Dôvody sú jednoduché – vaše zdravie a životnosť klimatizácie.
Leto je za dverami a mnohí z Vás určite premýšľajú nad vhodnou klimatizáciou. Radi Vám poradíme aj v oblasti klimatizácií a vzduchotechniky.
Úspešne máme za sebou ďalšiu konferenciu, ktorá sa tentokrát konala v Bratislave. Poprednou témou bol remodeling v retaile.
Prinášame Vám novinky a trendy z pracovnej cesty v zahraničí. Opäť sme o niečo múdrejší a môžeme Vám naďalej poskytovať plnohodnotné produkty a služby.
Ani tentokrát sme nechýbali na 12. kongrese Samoška na podporu slovenského obchodu, ktorý sa konal 22. marca v Košiciach.
Možno si aj vy často kladiete otázku, aký druh vitrín uprednostniť, otvorené alebo zatvorené prístenné vitríny? Ponúkame Vám pár praktických skúsenosti s chladiacimi prístennými vitrínami od našich zákazníkov.