Novinky

Otvorené alebo zatvorené chladiace prístenné vitríny?

 

Jaroslav Majerník - KARMEN veľkoobchod potravín:

"V danej veci neregistrujeme zníženie predajov tovarov, avšak súbežne s inštaláciou uzatvorených prístenok u nás prebiehali aj zmeny súvisiace s podporou predaja tovarov umiestnených v týchto zariadeniach, preto treba vnímať moju odpoveď aj z tohto pohľadu. Som však presvedčený, že aj pokiaľ by malo dôjsť k zníženiu predaja, tak estetická ,ekonomická a aj ekologická stránka takejto realizácie hravo kompenzuje prípadné prepady a z dlhodobého hľadiska prinesie ako zákazníkom , tak aj prevádzkovateľom viac pozitív ako negatív."

Jana Gubovičová - CBA Slovakia a.s.:

"Na našich maloobchodných prevádzkach sme uvítali uzatvorené mliečne vitríny, hlavne kvôli úspore a únikom chladenia. Tým, že je uzatvorenie riešené presklenými dverami, zákazník má čas si rozmyslieť, o ktoré produkty má záujem. Vizuálne, keď je vitrína naložená vyzerá dobre a lahodí oku zákazníka. Z našich skúseností sú presklené vitríny výhodnejšie a úspornejšie. Pre info: aj na prevádzkach, kde sa dodávali nové neuzatvorené vitríny, plánujeme podľa možností montáž presklených dverí."

Jaroslav Fotul - Labaš s.r.o.:

"Pri chladenom tovare sa zákazník správa trochu inak a zatvorenie chladničiek nebráni predaju. Zákazníkom je jasné, že tovar, ak má byť kvalitný , tak musí mať aj chladenie a to sa nedá pri otvorenej vitríne dosiahnuť ideálne."

Ing. Vladimír Vaško - sieť potravín GVP:

"Žiadny predaj uzavreté vitríny neznižujú. Vaše talianske vitríny sú veľmi pekné, šetria kopu energie a výrobky sú dobre chladené. My odporúčame len uzavreté."

Späť