Novinky

Čo robíme pre zákazníkov

Deň komplimentov u nášho zákazníka

 

24. január sa niesol v znamení komplimentov.

 

Deň komplimentov vznikol v roku 1998 na základe iniciatívy Američaniek Kathy Chamberlin z Hopkintonu v štáte New Hampshire a Debby Hoffman z Concordu v New Hampshire. V tento deň by mal každý vyjadriť kompliment aspoň piatim ľuďom, a tak vyzdvihnúť to, čo na osobe oceňuje.

 

Kompliment je dobromyseľné a priateľské vyjadrenie sa k inej osobe, ktorým ten, kto kompliment vyjadruje, vyzdvihuje niečo, čo sa mu na danej osobe obzvlášť páči alebo čo na nej pozitívne oceňuje. Môže pritom ísť o osobné vlastnosti, výkony, alebo vonkajšie znaky, ako napr. vkusné oblečenie.

 

Nielen v tento deň, ale po celý rok by sme mali byť na seba dobrí a obšťastniť každý deň aspoň jedného človeka pekným slovom.  Slová, ktoré hrejú pri srdci vedia v každej osobe vyvolať aspoň malý náznak úsmevu.

 

Preto sme aj my aspoň maličkou drobnosťou chceli v tento deň potešiť nakupujúcich zákazníkov. Dospelí dostali krásne červené srdiečko s komplimentom a detičky balónik a možnosť si nechať niečo namaľovať na tvár. Poviem Vám pravdu, že každý jeden zákazník bol naozaj veľmi milo prekvapený a potešený zo srdiečka, ktoré dostal a mnohí z nich vraj také niečo už dlho nezažili, aby im niekto LEN TAK NIEČO DAL.

O to viac nás teší, že sa nám tento deň VYDARIL a úsmev sme zaručene vyčarili! smile

Späť